Odzież ciążowa - sklep SuperMAMA Moje Konto  Zawartość koszyka  Zamówienie  
  Top » Katalog » Wysyłka, reklamacje i zwroty Moje Konto  |  Zawartość koszyka  |  Zamówienie   
Kategorie
bielizna ciążowa
ubranka do chrztu
odzież ciążowa
coś dla taty
inne akcesoria


Producenci
O sklepie
Regulamin sklepu
Wysyłka i zwroty
Bezpieczeństwo
Kontakt z nami
Wysyłka, reklamacje i zwroty Wysyłka, reklamacje i zwroty

Wysyłka
Wszystkie wysyłki realizowane są w kolejności zamówień w terminie do 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. W zamówieniu Klient może wybrać formę zapłaty: “Przelew (przedpłata na konto)” lub “Wysłanie za pobraniem (płatność przy odbiorze)”.

Sposób realizacji płatności

Transport przesyłki

przelew (przedpłata na konto bankowe)

Poczta Polska (priorytet)

pobranie (płatność przy odbiorze)

Poczta Polska (priorytet)

Zwroty
Działamy zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów, a to oznacza możliwość zwrotu zakupionego u nas towaru (z wyjątkiem bielizny osobistej) w terminie do 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem takiego zwrotu jest odesłanie go nas w powyższym terminie, w stanie niezmienionym, czyli bez żadnych uszkodzeń lub śladów użytkowania, wraz ze wszystkimi oryginalnymi, nieuszkodzonymi metkami i w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu. Do przesyłki zwrotnej musi być także dołączony dokument, z którym towar zastał do Państwa wysłany (odpowiednio: paragon lub faktura).

Reklamacje
Każdy zakupiony u nas towar posiada roczną gwarancję producenta. W przypadku jego reklamacji prosimy o kontakt z nami (mailowy lub telefoniczny), a następnie - po potwierdzeniu - przesłanie nam wadliwego towaru wraz z odpowiednim opisem jego wad. Po rozpatrzeniu reklamacji wyślemy Państwu na nasz koszt towar identyczny wolny od wad, a jeżeli okaże się to niemożliwe – zaproponujemy, zależnie od Państwa wyboru - zwrot pieniędzy lub dostarczenie towaru zamiennego,. Do przesyłki z reklamacją koniecznie prosimy dołączyć otrzymany od nas dokument zakupu (odpowiednio: paragon lub fakturę).
Zgodnie z
Regulaminem sklepu internetowego SuperMAMA, reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia reklamacji tego typu będzie spisanie wraz z dostarczycielem produktu protokołu reklamacyjnego

 

Kontynuuj
Koszyk więcej
...jest pusty
Zaloguj się
Adres e-mail:
Hasło:

Nie pamiętasz hasła?

Bezpieczne logowanie

Nowe konto
Recenzje więcej
Obecnie nie ma recenzji o produktach

2005-2018 SuperMAMA.pl
Copyright © it experts